Cancer Stage Shifting Initiative
December 2022
—USA
Scroll naar beneden om meer te verkennen
Doelstelling:
Het belangrijkste doel bij het creëren van de nieuwe website van de Cancer Stage Shifting Initiative was het vestigen van een sterke online aanwezigheid en effectieve communicatie van de missie, waarden en diensten van de organisatie aan het doelpubliek.
De nieuwe website had tot doel de zichtbaarheid en geloofwaardigheid van het merk te verbeteren, maar streefde er ook naar leads te genereren, betekenisvolle verbindingen met belanghebbenden te bevorderen en naadloze communicatie tussen de organisatie en haar publiek te vergemakkelijken.
Bovendien moest de website de prestaties, expertise en impact van de organisatie op een overtuigende manier presenteren om steun en samenwerking te stimuleren.
Aanpak:
Ontwerp: Maak een sitemap om de structuur en navigatie van de website te schetsen. Creëer een nieuw ontwerpsysteem met nieuwe lettertypen, kleuren, stijlen en elementen. Ontwikkel wireframes en prototypes om de lay-out en gebruikersinterface te visualiseren.
Front-end ontwikkeling: Implementeer het visuele ontwerp met HTML, CSS en JavaScript. Focus op het creëren van een responsieve en gebruiksvriendelijke interface. Zorg ervoor dat voldaan wordt aan de normen voor compatibiliteit en toegankelijkheid op verschillende browsers.
Back-end ontwikkeling: Gebruiksvriendelijke WordPress-interface als CMS.
Resultaat
De nieuwe website die is ontwikkeld voor de Cancer Stage Shifting Initiative.
Op basis van de input van de klant hebben we een nieuwe moderne en visueel aantrekkelijke website gecreëerd die de aandacht van gebruikers zal trekken.
Hier is een glimp van het eindproduct: