Wat We Doen
Gebruikers ervaring ontwerp
Als je wilt dat je website presteert zoals je je had voorgesteld, moet je veel aandacht besteden aan de reis van je potentiële gebruikers. Dit betekent dat hun ervaring op je website boeiend en interactief moet zijn – en daar komen wij in beeld. We streven ernaar om eenvoudige maar bruikbare, gebruiksvriendelijke oplossingen te ontwikkelen die jouw doelgroep aantrekken en converteren.
![developer coding](https://digitalpresent.nl/wp-content/uploads/2022/09/support-1.jpg)
Ontwerptools
![Adobe Illustrator](https://digitalpresent.nl/wp-content/uploads/2022/09/ai.png)
Adobe Illustrator
![Figma](https://digitalpresent.nl/wp-content/uploads/2022/09/figma.png)
Figma
![Photoshop](https://digitalpresent.nl/wp-content/uploads/2022/09/ps.png)
Photoshop
![Blender](https://digitalpresent.nl/wp-content/uploads/2022/09/blender-1.png)
Blender
![After Effects](https://digitalpresent.nl/wp-content/uploads/2022/09/ae.png)
After Effects
Onze Aanpak
We hebben een unieke en grondige aanpak voor het creëren van digitale ontwerpen en ervaringen.
Onderzoek
De eerste fase omvat het verzamelen van de input en briefing van de klant voor het project. Op basis van die informatie doen we onderzoek naar de doelgroep, concurrentie en markttrends om de behoeften en voorkeuren van de klant te begrijpen.
Planning
Fase twee: analyse en planning. De verzamelde onderzoeksgegevens worden geanalyseerd om de ontwerpeisen en kansen te identificeren. Als resultaat wordt er een plan gemaakt waarin de ontwerpdoelen, strategieën en vereisten worden uiteengezet. Dit geeft ons een duidelijker beeld van wat er gedaan moet worden.
Ontwerp
Hier gebeurt de magie; hier laten we zien waarom wij anders zijn. In deze fase worden ontwerpconcepten, wireframes en prototypes gecreëerd op basis van de planningsfase. Zodra de ontwerpvoorstellen klaar zijn, delen we ze met de klant en starten we een iteratieproces waarin we feedback verzamelen over kleine details totdat het definitieve ontwerp is bereikt.
Monitoring
Bij Digital Present geven we om onze klanten. Nazorg is daarom cruciaal voor ons. We monitoren onze producten zorgvuldig na implementatie. We houden het gebruikersgedrag, de gebruiksvriendelijkheid en de responsiviteit van het product in de gaten. Ons team bepaalt vervolgens of verdere aanpassingen nodig zijn. Alles met één doel: jou, onze klant, verbazen.